Verzending en bezorging
Verzending
Bij Scheersalon heb je de keuze uit verschillende
verzendmogelijkheden:
- Bezorging op het besteladres
- Bezorging op een ander afleveradres
- Bezorging op een DHL ServicePoint afhaalpunt
- Afhaling in onze scheerwinkel in Bladel
Afleveradressen
Scheersalon levert zowel op een privé-adres als op een zakelijk of werk-adres.
DHL ServicePoint
Je kunt ervoor kiezen om je pakket te laten bezorgen bij een zelfgekozen DHL ServicePoint of een DHL Locker. Dit is handig én milieubewust! Hier blijft het pakket 7 dagen in bewaring. Zodra de zending is bezorgd, ontvang je hiervan bericht van DHL. Wanneer je het pakket afhaalt dien je een geldig identiteitsbewijs mee te nemen. Indien je het pakket na drie dagen nog niet hebt opgehaald wordt er een herinnering verstuurd. Wanneer het pakket er een week ligt, wordt het teruggestuurd naar de verzender.
DHL Locker
Heb je ervoor gekozen om je pakket te laten bezorgen in een DHL Locker, dan ontvang je een sms of e-mail met een unieke afhaalcode zodra het pakket is geleverd. Voer deze code in op het display van de automaat bij jouw gekozen DHL ServicePoint. De locker met jouw pakketje gaat open en je kunt hem meenemen. Je pakket blijft maximaal 7 dagen liggen in de locker. Daarna wordt het teruggestuurd naar de verzender. Mocht je pakket te groot zijn voor een locker, dan wordt je daarvan door DHL op de hoogte gebracht en wordt het pakket naar het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint gebracht.
Afhalen in onze scheerwinkel
Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling af te komen halen in onze scheerwinkel in Bladel. Indien je de bestelling betaald hebt in de webshop ontvang je van Scheersalon een e-mail wanneer je bestelling klaar staat om af te halen. Indien je de bestelling wilt betalen bij afhalen dien je zelf aan te geven wanneer je de bestelling wilt komen afhalen. Wij zorgen er dan voor dat deze klaarstaat.
Bezorging
Bezorging van je bestelling
Scheersalon werkt samen met DHL. Je bestelling wordt door de bezorger van DHL aangeboden. Wanneer je op werkdagen voor 16:00 een bestelling plaatst* heb je het pakket normaal gesproken de volgende werkdag in huis. Voor België is de gemiddelde bezorgtijd 1 à 2 dagen. Let op: DHL bezorgt niet op nationale feest- en gedenkdagen.
Bestelling voor 16:00 uur geplaatst op |
Verwachtte bezorgdag | |
Maandag | Dinsdag | |
Dinsdag | Woensdag | |
Woensdag | Donderdag | |
Donderdag | Vrijdag | |
Vrijdag | Zaterdag | |
Zaterdag | Dinsdag | |
Zondag | Dinsdag |
DHL probeert het pakket bij de buren af te leveren wanneer je niet thuis bent, tenzij je specifiek hebt aangegeven dit niet te willen. Zijn ook de buren niet thuis? Dan wordt je pakket de volgende dag bij een DHL ServicePoint bezorgd. De bezorger laat een kaart achter in je brievenbus. Met de code op deze kaart kun je via track en trace zien bij welk DHL ServicePoint je pakket wordt bezorgd.
Je kunt er ook voor kiezen om je pakket opnieuw thuis of bij je buren te laten bezorgen. Je hebt dan de keuze uit verschillende data en tijdvakken overdag en in de avond. Wil je liever een ander DHL ServicePoint kiezen, ook dat is mogelijk. Je kunt je keuze tot 23:59 uur doorgeven.
Volg de status van je bestelling
Zodra je pakket gescand is wordt naar het door de klant opgegeven
e-mailadres een e-mail verzonden met daarin de Track & Trace-code zodat
de status van het pakket kan worden gevolgd. Let wel, er wordt een richttijd
gegeven waar door DHL geen garanties aan kan worden verleend.
Wanneer
je bestelling daarvoor geschikt is kan het zijn dat deze in een envelop of
brievenbusdoos verzonden wordt. In dit geval is het niet mogelijk de
bestelling te volgen. Je hoeft niet thuis te zijn wanneer deze bezorgd
wordt, want het pakket kan door de brievenbus.
Hoe laat kan ik de DHL bezorger verwachten?
Middels de Track & Trace-code die je in je verzendbevestiging hebt ontvangen kun je de voortgang van de bezorging van jouw pakket volgen.
Vertraging van uw verzending
In sommige gevallen zijn er vertragingen bij DHL. Heb je je bestelling 5 werkdagen na besteldatum nog steeds niet ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Vergeet niet om het ordernummer te vermelden of bij de hand te houden wanneer je telefonisch contact opneemt. Wij zullen proberen de status van het pakket te achterhalen.
Verzendkosten
Orderbedrag < €50,- | Orderbedrag > €50,- | |
Nederland - NL | € 4,95 | Geen verzendkosten |
Orderbedrag < €75,- | Orderbedrag > €75,- | |
België - BE | € 6,95 | Geen verzendkosten |