Omschrijving
De Barbershop Aftershave Splash van de Stirling Soap Company bezit de geur die de beleving van het zitten in de authentieke kapperszaak in jouw geheugen terughaalt. Het verblijf in de barbershop met het zicht op een glazen bokaal, gevuld met kappersgereedschap in een mysterieuze blauwe vloeistof, terwijl je met wat leesvoer wachtte op jouw beurt in de kappersstoel – deze beelden komen levendig bij je terug.
Ervaar een aromatische fougère geur voor heren met tonen van nostalgie. Barbershop opent met een explosie van vanille, je ruikt citrus, ergens een spoor van hout en fluweelzachte zoetigheid – Het is moeilijk te omschrijven. Ervaar de verzorgende hydraterende en verkwikkende ‘smoothness’ na het scheren. Deze aftershave lotion bevat alcohol als hoofdingrediënt.
Tip: Ga je voor de ultieme Barbershop-beleving? Gebruik dan ook Stirling Soap Company Barbershop scheerzeep en aftershave balm.
Deze Aftershave Splash wordt geleverd in een stijlvolle glazen flacon met handige ‘splash’ schenkmond en heeft een inhoud van 100ml.
Advies/Gebruik
Specificaties
Artikelnummer:
ST-11873
Inhoud:
100ml
EAN:
8051739111873
Merk:
Stirling Soap Company
Type Aftershave:
Aftershave Lotion
Prijs info:
Alle prijzen zijn incl. btw en excl. eventuele verzendkosten
Ingrediënten
Denatured Alcohol, Witch Hazel, Fragrance Oil, Aloe, Glycerin, Hydrovance
Merk
"Een reis door schotland was het begin"Een reis door Schotland was het begin van Stirling Soap Company. Gecharmeerd door alles wat natuurlijk en puur is voor het menselijk lichaam ontdekten Roderick en Amanda Lovan dat natuurlijk en gezond niet direct betaalbaar betekende. Aldus ontstond de missie van het bedrijf: dat kwalitatieve zeep en verzorgingsproducten op natuurlijke basis net zo betaalbaar moeten zijn als de kunstmatige aftreksels die in menig supermarkt te koop zijn. De Lovans ontwikkelden zepen die bijna allemaal 100% natuurlijk zijn en geschikt voor ieder huidtype; slechts enkele zepen bevatten kunstmatige geuroliën (veilig én vegan) om een concurrerende prijs te kunnen bieden.
Hoe mensen over dit product denken
0 Beoordelingen